Michał Maciejiczek

Specjalista ds. obsługi klienta

Ukończyłem studia na kierunku turystyka krajowa i międzynarodowa w Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych. Jednak moją karierę zawodową na stałe związałem z branżą IT. Doświadczenie zdobywałem głównie w praktyce, początkowo jako serwisant sprzętu komputerowego, następnie jako kierownik serwisu, a w końcu jako kierownik jednego z oddziałów sieci sklepów ze sprzętem IT i oprogramowaniem.

W późniejszym czasie skupiłem się już głównie na oprogramowaniu, podejmując pracę u dystrybutora jednej z aplikacji antywirusowych, aby finalnie w 2012 roku związać się z firmą Omegasoft.

W Dziale Obsługi Klienta specjalizuję się głównie w rozwiązaniach Microsoft 365. Moje doświadczenie pozwala mi na krytyczną ocenę artykułów dotyczących tej tematyki, publikowanych na firmowym blogu.

Zajmuję się również przygotowywaniem wycen i odnawianiem oprogramowania Abbyy, Corel oraz biznesowych wersji programów antywirusowych, co umożliwia mi dokładne weryfikowanie także tego rodzaju treści.

Codzienna praca z klientami bywa zaskakująca i wymagająca, dlatego poświęciłem czas na kursy i szkolenia, które wspierają mnie w wykonywaniu obowiązków. Ukończyłem m.in. kursy: Narzędziownik AI, MS Excel dla średniozaawansowanych i zaawansowanych, Strategie efektywności, Mistrz Sprzedaży oraz inne dotyczące sprzedaży i obsługi klienta.

Wolny czas zajmuje mi głównie fotografia, ale także czytanie książek i seanse filmowe. Ukończenie szkoły muzycznej w klasie fortepianu i perkusji sprawiło, że muzyka zajmuje w moim sercu specjalne miejsce. Dodatkowo lubię gotować (podobno całkiem dobrze), majsterkować (naprawiam co się da), a na koniec dnia, po przejrzeniu całego internetu, pojeździć czołgiem w grze World of Tanks. 

Linkedin