niedziela, 23 czerwca, 2024
32 220 35 21biuro@omegasoft.pl
spot_img
Strona głównaPoradnikiNorton 360 - jak zmienić język?

Norton 360 – jak zmienić język?

Usługa Norton 360, pobrana z polskiej strony producenta, działa w języku polskim. Nie ma tutaj znaczenia urządzenie, ani system na jakim instalujesz oprogramowanie – może to być Windows, może być Mac, iOS, jak i Android. Wiele osób lubi jednak korzystać z programów i aplikacji w innym języku – głównie angielskim – szczególnie, jeśli są to programy związane z pracą zawodową, albo motywacją do nauki i obycia językowego. Czy można zatem zmienić język w usłudze Norton 360?

Polski z automatu – a inne języki?

Jeśli mieszkasz w Polsce, to istotny dla Ciebie powinien być support. Nawet jeśli do tej pory nie miałeś żadnych poważniejszych problemów ze strony internetowych zagrożeń i funkcjonowania antywirusa, to nigdy nie wiadomo, kiedy taka pomoc może się przydać. I tutaj zapala się pierwsza lampka – jeśli kupiłeś usługę Norton 360 w polskiej wersji językowej to wsparciem technicznym dystrybutora będzie dla Ciebie objęta jedynie ta wersja. Poza tym z tą zmianą języka to jednak nie jest taka prosta sprawa…

NortonLifeLock na bieżąco monitoruje sytuację na różnych rynkach – zarówno pod kątem zagrożeń, jak i potrzeb konkretnych użytkowników. Dlatego każda wersja językowa nieco różni się zawartością. To właśnie powód, dla którego w programie nie ma możliwości dokonania samodzielnej zmiany języka. 

Jeśli kupiłeś oprogramowanie antywirusowe pomijając oficjalnych dystrybutorów – na przykład na jakimś portalu aukcyjnym, czy też większej platformie sprzedażowej – może się zdarzyć, że zamiast polskiej wersji językowej zainstalujesz inną. Wtedy problem staje się nieco większy, bo możesz liczyć jedynie na wsparcie z oficjalnej, globalnej strony producenta – a support Nortona znajduje się w Pakistanie.

Zmiana języka z innego na polski

Skoro pozostała Ci jedynie możliwość kontaktu z głównym supportem, aby zmienić język będziesz musiał do nich napisać. Wchodząc na stronę https://support.norton.com/ możesz skorzystać z globalnej pomocy technicznej. Zjeżdżając na sam dół strony i klikając na mapkę w lewym dolnym rogu, możesz wybrać język pomocy:

A następnie przejść do kontaktu z pomocą techniczną, klikając na “Kontakt”:

Musisz pamiętać, że mimo możliwości wyboru języka kontaktu, to po drugiej stronie będzie jednak siedzieć obcokrajowiec, a rozmowa może nieco przypominać tłumaczenie z Google Translate. Prawdopodobnie pomoc zaproponuje Ci dwa rozwiązania:

  • zdalne podłączenie się do Twojego urządzenia, aby mogli dokładniej zdiagnozować Twój problem,
  • zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, na który zarejestrowałeś produkt, albo o numer zamówienia – w celu zlokalizowania Twojego konta.

Aby zmienić język należy odinstalować program Norton i ponownie zainstalować go za pomocą łącza, które udostępni support. Link wygenerowany bezpośrednio z Twojego konta, będzie prowadził do wybranej przez Ciebie wersji językowej. Następnie musisz przejść ponownie przez cały proces instalacji i konfiguracji pakietu. 

Jeśli ten sposób nie zadziała – prawdopodobnie nie istnieje już inna możliwość zmiany języka. Będziesz musiał przyzwyczaić się do obsługi oprogramowania w innej wersji – do momentu odnowienia subskrypcji. Wybierz wtedy polski sklep internetowy np. Omegasoft, gdzie znajdziesz tylko sprawdzone oprogramowanie objęte szybkim i skutecznym wsparciem technicznym.

PODOBNE ARTYKUŁY

Popularne artykuły

Recent Comments

komputerowiec z sacza NA KTO CHCE NADGRYŹĆ JABŁKO?