Firma Panda Security zaprezentowała swój nowy wizerunek i plany rozwoju.
Nowe logo i proste rozwiązania
Panda Security, jeden z czołowych producentów oprogramowania antywirusowego na świecie, obchodzi właśnie swój jubileusz. Od założenia firmy minęło właśnie 25 lat. Tę okrągłą rocznicę Panda Security świętuje zmieniając dobrze znany wizerunek oraz prezentując nowy plan strategii rozwoju na najbliższe lata. Nad projektem transformacji pracowano już od ponad roku, a udział w nim brały wszystkie światowe oddziały Panda Security oraz, co ważniejsze, wpływ na jego wynik miały opinie użytkowników i partnerów korzystających z oprogramowania Panda każdego dnia.
Najważniejszym symbolem przemian jest nowe logo oraz hasło „Simplexity” oznaczające potrzebę upraszczania zawiłości związanych z bezpieczeństwem IT, a także tworzenie zaawansowanych, wszechstronnych i kompleksowych rozwiązań przy zachowaniu łatwości i prostoty obsługi.
Plan pięcioletni
Oprócz odświeżenia wizerunku marki, Panda Security zaprezentowała ambitny plan dotyczący rozwoju i ekspansji firmy w ciągu najbliższych 5 lat. Jego najważniejszymi punktami są wzmocnienie pozycji producenta i międzynarodowa ekspansja oraz ogromny nacisk na rozwój technologiczny, zwłaszcza w zakresie integracji i unifikacji oferowanych rozwiązań.
Źródło: pandasecurity.com
Marcin