Oferta przedpremierowa obowiązuje w okresie od 19 października 2012 do 30 kwietnia 2013 i skierowana jest do wszystkich, którzy zakupią, zainstalują i aktywują kwalifikujący się produkt pakietu Microsoft Office 2010 oraz Microsoft Office 2011 dla komputerów Mac.
Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami oferty poniżej:
Jak działa oferta?
Trzy proste kroki:
- Kup, zainstaluj i uaktywnij uprawniający produkt pakietu Office w okresie obowiązywania oferty.
- Zasubskrybuj powiadomienie e-mail: odwiedź witrynę Office.com/offer i podaj adres e-mail. Gdy będą dostępne nowe produkty pakietu Office, firma Microsoft przyśle Ci wiadomość e-mail.
- Odbierz bezpłatnie następną wersję pakietu Office, gdy będzie dostępna.
Okres obowiązywania oferty
Przedpremierowa oferta pakietu Office obejmuje dwa okresy:
- Okres obowiązywania — od 19 października 2012 r. do 30 kwietnia 2013 r.: należy kupić, zainstalować i aktywować produkt pakietu Office 2010 lub Office 2011 dla komputerów Mac. Aby otrzymać powiadomienie e-mail, gdy produkty będą dostępne do pobrania, musisz utworzyć konto w witrynie Office.com/offer.
- Okres realizacji — od udostępnienia nowych wersji pakietu Office do 31 maja 2013 r.: dzięki rejestracji otrzymasz od firmy Microsoft powiadomienie e-mail, gdy nowa wersja pakietu Office będzie dostępna do pobrania.
Uprawniające produkty pakietu Office
- Produkt detaliczny — tradycyjna wersja na dysku, obejmująca klucz produktu i nośnik, kupiona w sklepie lub sklepie internetowym
- Karta z kluczem produktu, aktywacja w miejscu sprzedaży, produkt pobierany w formie elektronicznej — wersja obejmująca klucz produktu, ale nie nośnik, kupiona w sklepie lub sklepie internetowym
- Produkt udostępniony bezpośrednio przez producenta OEM — preinstalowany na nowym komputerze PC